Špatný stav po marihuaně
Anonym
Cca před 3 rokama jsem měl poprvé trávu,kámoši říkali že se budu cítit fajn a že se budu smát ale nebylo to tak.. Začalo mi rychle bušit srdce a motala se mi hlava.. Bál jsem se a myslel jsem si že umřu ten stav trval asi 3 hodiny.. Po pár dnech jsem měl jakýsi flashback na asi 5 vteřin byl to pocit jako kdybych byl zhulený.. Po pár týdnech to přestalo od ty doby jsem nehulil. A ted si chtějí kámoši zahulit a já nevím jestli si dát taky.. Mají nějaký slabý model. Myslíte že když jsem nehulil takovou dobu že můžu mít znova ten špatný stav kdybych si dal jenom 2 šluky. Před tím jsem nevěděl co to dělá a bál jsem se že se mi něco stane.. A že když ted budu vědět co to dělá tak si to zkusím užít a nebudu myslet na takový blbosti? Žádné problémy ohledně zdraví nemám. Dekuju za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás, ale já bych Vám to nedoporučovala.
Máte za sebou jednorázový experiment, který Vám neudělal dobře, měl jste o sebe strach a nepříjemně Vám bylo ještě několik dní potom. Je to sice tři roky, ale obávám se, že pokud Vám to neudělalo dobře tenkrát, s největší pravděpodobností to nebude nic příjemného ani teď.
Nelze takto odhadnout, co přesně zapříčinilo to, co se stalo, mohla to být nějaká nepohoda, kterou jste tenkrát zrovna prožíval a konzumace to umocnila. Jak člověku před konzumací je, prožitek ovlivňuje. Také je možné, že to tak bude vždy, po každém užití. U některých jedinců může i jednorázové užití čehokoliv (včetně THC) vyvolat vážné psychické potíže, které pak znepříjemňují život. Také (a to bývá celkem běžné), se může stát, že se začnete díky zážitku z minulosti pozorovat a nepříjemný stav si navodíte.
Nejde to moc ovlivnit vůlí, zkrátka někde v podvědomí ta obava, co jste tenkrát zažil stále někde je (psal jste, že jste se bál i o život, to není zrovna malý strach).
Tři roky jsem vydržel žít a bavit se bez toho, doporučuji u toho zůstat.
I kdybyste do toho šel a potřeboval zase napsat, tak samozřejmě můžete.
Mějte se hezky a buďte na sebe opatrný, MK