Piko v moči
Neres12
Dobrý den odpovídám na již zodpovězeno otázku... Piko sem užil v sobotu 28unora a moč odevzdávám v pátek 6brezna od 28.unora jsem neužil pervitin pouze marihuanu stejný den v noci

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Neres12,
jak jsem psala v předchozí odpovědi, u testů záleží na řadě proměnných, ne pouze na tom, co jste užil a kdy, ale také kolik bylo v daných dávkách účinných látek, jak často jste užíval před tímto užitím a od té doby (a co), jak jsou na tom vaše orgány, které drogy metabolizují, a v neposlední řadě i na kvalitě testu (tedy i jeho citlivosti). Pokud je to tak, že jste jednorázově užil obě látky minulou sobotu a na testy jdete další pondělí, pak je velmi pravděpodobné, že budou testy negativní/nereaktivní. Kdybyste chtěl mít jistotu, můžete si sám v lékárně testy koupit a v domácích podmínkách se otestovat. Existují i multitesty (testují více látek najednou) a cena se pohybuje v řádu stovek (cca 200,- a více).
PS: Kombinováním jakýchkoli látek dohromady (třebas pervitinu s marihuanou) významně zvyšujete rizika (zejména pokud jde o vaši psychiku, ale i tělo), opatrně!!! Zdraví a život máte skutečně jen jeden!
S pozdravem,
Gabriela Minařík.