Droga mimo žílu
Reenuliinkaa
Dobrý den, chtěla jsem vas poprosit o pomoc jelikoz se stydím s tím jít k lékaři, pravidelně si píchám pervitin do žíly a občas se stane že si aplikují drogu mimo žílu. V ten moment se mi na ruce udělá tvrdá boule a místo je celé zarudlé. Prosím Vás co na to pomaha, jak se toho můžu co nejdřív zbavit abych měla ruce dáme boule. Doma mám k dispozici mastičku heparoid, mám i višňák a ichtoxyl. Nevím ale přesně co bude na to nejlepší. Můžete mi prosím poradit kdy v jakém případě je nejlepší mastičky používat?? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu, že se Vám nechce k lékaři, ale bylo by rozumné, aby ruku viděl někdo znalý a posoudil, co by bylo nejvhodnější.
Můžete bez obav navštívit jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele drog, které ve svých službách nabízí i zdravotní ošetření, buď přímo zdravotním personálem nebo proškolenými pracovníky, a to bezplatně a zcela nezávazně, lze i anonymně.
Víte kde u Vás nejbližší Káčko je? Pokud ne, napište, jaká města máte v blízkosti, obratem Vám pošleme kontakty.
Pokud máte ruku oteklou doporučuji do ní neaplikovat.
Užitečné informace:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
V případě, že jste z Prahy, zajděte do našeho Káčka, zde kontakt:
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Dnes je otevřeno 13,00 až 20,00h.
Mějte se zatím hezky, MK