Jak dlouho trva apstak na tramalu?
Tramalak
Dobry den bral sem tramal , pernik i ostatní drogy.. Piko se vysadit da celkem v klidu clovek akorat porád spí a neciti se moc dobre.. Na piku uz nejsem ale klidne si dam ale o to mi nejde už to proste neni třeba pul roku v kuse atd... No tohodle problemu jsem se zbavil ... Trammal jsem bral 2 roky v kuse zvysovl sem zvysoval a zvysoval nakonec cca 8 tablet 200 mg denne + piko v tu dobu .. Pak sem se na matro vysral a zacal postupne vysazovat tramal .. dostal jsem se na 3x 200 mg denne najednou rano a nekdy pulku jedne tablety vecer aby se dalo spat ! Ted uz jsem tyden od tramalu cistej , ale ty apstaky sou siilenství a to i oproti piku ! Mě by hlavně zajímalo jak dlouho mě bude zle jakože ted je to 7 den bez tramalu a je mi porad zle ! Prijde mi ze uz mi je lepe ale porad citím zimnice nevydrzim moc mezi lidmi mam s toho desne stihy a je me celkově nahovno .. Dneska sem si dal cca 8g kratomu red , piracetam,kofein na kterym jsem taky dost zavislej ale porad se to dá (šnupu praskovou formu s taurinem dennodenně tak +- desetkrat, samozrejmne pokud nemam neco jineho a silnejsiho coz myslim piko nebo ritalin to si ho davam mene)No proste uz litam v drogach od patnacti let a za 3 dny me bude 22 je to dlouhá doba..trochu sem se rozepsal tak pardon , hlavně by mě zajímalo jak dlouho budu mít apstaky jeste ... dnes je to 7 dní a porad nic moc , uz ale nemam tak silnej prujem ale navali horka zimmi bolesti po celem tele , pocity na zvraceni porad pretrvavají .. Děkuji za odpověd moc děkuji

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Zdravím,
myslím, že to nejhorší už máte za sebou, obvykle se uvádí, že akutní abstinenční stav odeznívá cca do 14 dnů, přičemž po prvním týdnu by se to už mělo začít podstatně lepšit. Na druhou stranu, bral jste vysoké dávky a dlouho a je tu proto i jistá šance, že budete cítit nějaké potíže i s delším odstupem od vysazení (úzkosti, napětí, nespavost - spíše méně dramatické, ale přesto nepříjemné stavy). Také je možné, že se budou nějaké nepříjemné stavy občas i po delší době ve vlnách vracet.
Teď bych vás ale hlavně chtěla podpořit v tom, že jste zvládl vysadit a že jste už týden a něco vydržel bez tramalu - vytrvejte!
Vypadá to, že droy mají ve vašem životě docela podstatné místo, od patnácti jste toho asi vyzkoušel hodně. Zároveň ale teď máte nějakou snahu to trochu zkorigovat. Pokud byste měl někdy chuť to probrat s někým, kdo vás nebude soudit, ale naopak vás v klidu vyslechne a bude vás podporovat v tom, abyste měl svoje užívání nějak pod kontrolou, tak se určitě ozvěte, rádi vám pošleme nějaké kontakty na služby, kam byste mohl zavolat nebo se rovnou objednat. V úvahu by připadaly např. adiktologické ambulantní programy (adiktoloické ambulance) či nějaké skupiny pro uživatele. Často je v takových službách přítomen i psychiatr, který by vám případně mohl pomoci se zvládáním odvykacích stavů. Stačí napsat města, která máte dostupná.
Také si můžete něco najít sám, nějaké kontakty najdete tu: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Tak se držte, kdybyste něco potřeboval, určitě se ozvěte!
Zdravím a držím palce!
T.E.