Piko v moči
Neres12
Dobrý jden den dnes sem byl u praktického doktora na prohlídce a odevzdává jsem moč nemohly tam z nějakého důvodu nic najít tak mi daly domu slumavlu a řekly že někdy tenhle týden mám přinést moč tak se chci zeptat jestly při bežný prohlídce najdou v moči pervitin pervitin jsem užil před dvěma dny děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
testy na drogy se běžně nedělají. Důvodem je třeba i to, že jsou drahé. Pokud jste nezletilý a lékař je domluvený s rodiči, mohli by jednoduše použít testy screeningové. Ale to už mi připadá trochu moc komplikované, nemyslíte?
Samozřejmě je nejlepší, pokud člověk drogy neužívá, případně je doba od posledního užití co možná největší. V případě testování v laboratoři pak záleží ne jen na samotném testu, ale i na frekvenci a intenzitě užívání, obsahu účinných látek, stavu metabolizujících orgánů atd.
Kdybyste chtěl napsat víc o tom, proč se vlastně testů na drogy obáváte, nebo jak na tom užíváním jste, budu ráda. Můžete k tomu využít skrytou poznámku, která pak není součástí veřejné části webu a je přístupná jen vám.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.