Pervitin
Gugu
Dobrý den, je mi 19let a mám problém s pervitinem myslím že začínám mít zavyslost nevím jak to vyřešit mam na krku dvouletou podmínku za řízení pod vlivem a napedení policisty. Peníze dostávám od rodičů 7k na měsíc a většinou utratím všechno za drogy chtěl bych to řešit ale stále trčim v prvním ročníku na střední škole (3roky jsem už v prváku) což znamená že bych to chtěl řešit ale nerad bych zase zklamal rodiče nadělal jsem blbostí dost chci být lepší člověk a chtěl bych nastoupit na léčení ale aby to nikdo nevěděl a nepoznal ale rád bych dodělal už tu školu... dá se to nějak teď řešit nebo mám počkat až dokončím školu a dál hodovat v pervitinu a pak až dokončím školu nastoupit nějak nepozorovaně na léčení ? Jinak občasně beru cocain, LSD, marihuanu a extázi Dodám klidně tel. Číslo abych se nějak domluvil co a jak dělat jsem fakt už bezradnej děkuju nedokážu už takhle fungovat

Odpověděl: Amrit Sen
Gugu, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je moc fajn, že píšete a jste nakloněn tomu svoji závislost řešit. Možnosti samozřejmě jsou, záleží jen na Vás.
Odrazit se můžete od toho, že zavoláte do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatnou i anonymní podporu, poradenství a další služby uživatelům návykových látek. Tedy například do adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobného zařízení a domluvíte si termín schůzky.
Při nijak závazném osobním pohovoru, Vám zkušení pracovníci doporučí konrétní kroky, jak situaci řešit a jakých chyb se vyvarovat. Seznámí vás s možnostmi a typy léčby, předá kontakty na konkrétní zařízení, nebo se při Vašem zájmu můžete domluvit na pokračující spolupráci, či terapii.
Obávám se, že v opačném případě nemáte jiná východiska, než že nedostudujete a skončíte ve vězení.
Když nám napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatné i anonymní služby obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré, na nic nečekejte a jednejte.
Držím palce, Amrit Sen.