Dotaz
Martina
Dobrý den jsem drogově závislá pervitin a marihuana, teď jsem momentálně po operaci štítné žlázy a měsíc jsem už čistá, mám dost času přemýšlet a rozhodla jsem se že chci přestat.Prosim můžete mi poradit kam mám jít na doléčení abych tam mohla i bydlet a v klidu se vyléčit.dekuji za odpověď Martina

Odpověděl: Amrit Sen
Martino, zdravím Vás,
díky za důvěru, je fajn, že píšete. Gratuluji k měsíci abstinence a úžasnému rozhodnutí, rád bych Vás v myšlence řešit svoje užívání drog řešit, jakkoli podpořil.
Důležité bude u myšlenek a rozhodnutí nezůstat a co nejdříve podniknout konrétní kroky k Vaší úzdravě. Znamená to vyhledat a najít, navázat kontakt a poradit se, jak a jakým směrem se při zájmu o léčbu závislosti ubírat. Znamená to zavolat a domluvit si zchůzku s pracovníky zařízení, bezplatné služby pro uživatele, včetně abstinujících, návykových látek, tedy adiktologické ambulance, abulantního programu, či AT poradny. Kontaktní centrum, vzhledem k tomu, že byste se setkala, nebo měla setkávat s aktivními uživateli drog, Vám po měsíci abstinence, tedy pořád ještě velmi křehké době, nedoporučuji...
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého města bydlíte, rádi Vám obratem na bezplatné i anonymní služby kontakty pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji brzké uzdravení a vše dobré,
držím palce! Amrit Sen.