Marihuana detox 4
Filman
Dekuji Vám za rychlou odpoved.
Jsem z Brna.
Ještě bych se chtěl zeptat. Když prodělám takovou tu úzkost, tak si přijdu takový zmatený, nesoustredený, špatná paměť, což tedy odezní. Prijdu si proste takový celkove nesoustredeny, takový ne zcela bdely, netusim jestli je tohle depersonalizace.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Ještě jednou vás zdravím,
a jestli tomu dobře rozumím, budete rád za kontakt někde v Brně?
Nerada bych si tu hrála na psychiatra a raději bych diagnozu nechala na odborníkovi. A já osobně si říkám,  že v tuto chvíli není až tak důležitý název, jako to, že vám je takový stav nepříjemný a nedaří se vám samotnému s tím nic moc udělat. Odborná pomoc je proto zcela na místě. Naštěstí se v Brně můžete obrátit na zařízení organizace Podané ruce. Doporučila bych v první chvíli zavolat a v krátkosti popsat, co se děje.
Kontaktovat můžete Centrum terapeutických služeb, Hapalova 22, Brno | +420 777 916 260 | vorisek@podaneruce.cz. Služby jsou anonymní, poskytované diskrétně a zdarma. Zde najdete odkaz na jejich stránky a podrobnější informace. Budu ráda, když napíšete, jestli se vám podařilo objednat, případně jak se situace vyvíjí.
Ať je brzo lépe.
Gábina Minařík.