Marihuana detox 3
Filman
Dobrý den,
psal jsem i dotaz se jménem marihuana deprese. Zřejmě budu muset vyhledat někoho s kym si budu moci popovídat. Co se týče těch stavu depersonalizace, nejsem si primo jist, nechci si stanovovat diagnózy, cítím se spis jako bych se úplně neprobral ze spánku - s tím souvisí i špatná kvalita spánku, kterou celou tu dobu mám, řekl bych ze se kvalita spanku střídá. Když spím hůř je to horší. A co se tyce těch úzkosti..je to spíše takové, že se cítím v rámci možnosti dobre, a z ničeho nic parkrat za den na mě přijde nějaký stav úzkosti který po chvíli odezní a cítím se zase normálně. Nevím zda-li to nemůže být spojeno s tím špatným spánkem. Jinak u neurologa jsem byl, a byla to taková zvlastni prohlídka, parkrat do mě tukl kladivkem, zeptal se jestli to boli a poslal mě domu ze mě nic není.
Dekuju za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Filmane,
díky za upřesnění, už jsem si vše dohledala. Kdyby to jen trochu šlo, ráda bych vás podpořila v rozhodnutí skutečně k někomu zajít. Ideálně někam, kde se budete cítit dobře a budete moci mluvit o všem, tedy i o marihuaně, ale hlavně o tom, jak se poslední dobou cítíte. Chápu, že na jednu stranu zní problém nicotně - sem tam horší spaní, sem tam přes den úzkost, nic dramatického. Ale na stranu druhou ... trápí vás to, necítíte se dobře - nevidím jediný důvod, proč se tvářit, že když se to dá zvládnost, tak se vlastně nic neděje. Zkuste sebrat odvahu, dát pro chvíli obavy a úzkosti stranou, a objednejte se - jak jsem psala, může jít o poradnu, nebo psychologa. Jestli jste v Praze, neměl by být problém někoho najít. Co říkáte? Nevíte-li, kde hledat pomoc, napište, která větší města nebo lokality jsou vám dobře dostupné, poslala bych kontakty.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.