Nemoc a pervitin
Domca
Dobry,den byla sem v 6nedelnih s duvodu preruseny tehotenctvi .6nedeli jsem nedodrzela a dostala sem zahnet delohy .beru penicinil a pervitin do toho co se muze stat pomuzou ti prasky ? Dekuji

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Zdravím, Domčo,
jestli tomu rozumím dobře, měla jste pohlavní styk nedlouho po umělém přerušení těhotenství a dostala jste zánět dělohy, je to tak?
Pervitin ani jiné drogy vám teď samozřejmě moc nesvědčí, ale účinek penicilinu naštěstí neovlivní. Je hodně důležité, abyste ten penicilin teď brala podle předpisu a dobrala celé balení a dostavila se na potřebné kontroly. Zánět dělohy je vážná věc a pokud byste se na to vykašlala, mohla byste se tím hodně ohrozit - na zdraví i na životě. Také se snažte drogy omezit co to půjde, snažte se dobře jíst a spát a odpočívat, abyste měla sílu se s infekcí vyrovnat. Určitě nepodceňujte hygienu a se sexem si dejte pauzu, dokud nebudete v pořádku.
Kdyby se něco dělo (výtok, bolesti, horečka), určitě vyražte na gynekologii radši dříve, než později.
Kdybyste ještě něco potřebovala, určitě se ozvěte.
Také vám rádi doporučíme nějaké kontakty, pokud byste si někdy chtěla promluvit o tom, jaký vliv mají teď na vás a váš život drogy a jestli byste to třeba chtěla jinak.
Buďte na sebe opatrná!
Zdraví
T.E.