Relaps
Veronika
Dobry den, lecila jsem se 3mesice v lecebne se zavislosti na drogach. Po navratu domu jsem mela po par dnech relaps. I kdyz me druzi varovali na co si dat pozor a v cem byt tvrda asi jsem si plne neuvedomovala jak rizikove to pro me muze byt. Beru to jako zkusenost, jen ze co ted kdyz mam zasebou relaps? Je moznost to stopnout a jet dal v abstinenci s tim ze budu dochazet na dolecovaci centrum. Diky za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Veroniko, zdravím Vás,
psala jste před několika dny, takže jak je to teď?  Užila jste jednorázově, nebo konzumace od té doby trvá?
Pokud se relaps zvládne, nemusí to nutně znamenat katastrofu, ale je potřeba o všem, co se k tomu váže hovořit a dobře to zpracovat, aby Vám ta zkušenost k něčemu byla.
Netuším, kde jste měla domluvné doléčování po léčbě. Určitě by to chtělo probrat s pracovníky daného zařízení. Doporučuji upřímnost, jen tak je cesta ven...
Budu ráda, když dáte vědět, jak to s Vámi vypadá.
Přeji dostatek sil! MK