č
paranoia
serus, mám problém s prachama. všechno co vydělám prohraju. chlastám, abych na to zapomněl a když zrovna nechlastám, tak nemůžu spát, protože si připadám nevyužitej. Chybí mi vzrušení ze života. Tak jsem se dal na hazard. Hraju v online casinech a většinou vyhrávám. Umím si vybrat automaty, které "dávají". Problém (a to skutečně (pro mě) zásadní), nastává ve chvíli, kdy mám vybrat. Chytnu jakoby amok a začnu sázet třeba na black jack, (dřív na ruletu, dneska už bych se toho s velkýma sázkama nedotkl). Sleduju toto "diskusní forum" už dlouho a myslím, že jsem tu na toto téma neviděl snad jediný příspěvek, přitom jde podle mě snad o ještě rozšířenější téma, než je pervitin, což by gamblerství řadilo na nejdiskutovanější příčku, je to tak? Podle mě jde o vůbec nejhorší zlozvyk, který zatím snad nemám, ale když člověk prohraje a je to pro něj hodně, tak ...teď jsem zapomněl, co jsem chtěl říct. To jsou ty problémy spojené s alkoholem a to je vlastně právě ten důvod, proč jsem vám chtěl původně vlastně psát. Už 6 let beru střídavě benzodiazepiny a chlastám. V dobách, kdy beru benzáče jsem naprosto manický, utrácím nehorázné peníze, vše je mi jedno, připadám si neporazitelný. Jednou jsem zkoušel abstinovat po dobu 4 měsíců a bylo to nepříjemné. Dalo se to snést, ale takový život jsem nakonec odmítl akceptovat. Dlouho trvající nespavost a úzkosti mě nakonec dohnali z5 k užívaní prášků, v časech, kdy mi je psychiatr nepředepsal, alkoholu. Tento paragraf píšu po 12 pivech a cítím, že bych si jich ještě pár dal a vím, že pár let zpátky, by mě to rozsračkovalo. Dřív jsem chlastal a bral do toho pervitin. Od té doby zvládám extrémní dávky alkoholu. Nevím, jak spolu tyto dvě látky kooperují, ale myslím, že dobře, a že pervitin a heroin jsou ultimátní kombinace na to cítit se dobře a vykopat si hrobeček :) anyway, kdyby bylo něco, co byste chlapci, který už sem párkrát psal, v jiném stavu, měli co říct, tak sem s tím :) nevím úplně nic moc, alkohol x) kdybyste mě někdo mohli napsat třeba o alkoholu... v 16 letech jsem byl v léčebně kvůli tomu, že jsem nezvládal život, chlast, tráva. Řekli mi, že už nesmím nikdy pít. O 10 let později mám menší problémy než dřív (s rodiči), ale vymrdávám neskutečný love za hazard. Nechci, aby mě jednoho dne opustila přítelkyně pro nespolehlivost. Zároveň nehodlám přestat. Chci aspoň jednou za měsíc zahrát. Problém přijde, když mám udělat "cash out". Ztrácím hlavu. Prosím pomozte. Vaše Claudie, 15 let xD

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bylo by fajn, dostat život zase trochu pod kontrolu. Jinak se klidně může stát, že Vás přítelkyně třeba opravdu opustí a s největší pravděpodobností pocítíte i další nemalé ztráty, není to neobvyklé, bohužel...
Podle toho, co uvádíte, je toho opravdu hodně co by bylo třeba začít řešit. Obávám se, že to je nad rámec této internetové poradny. Byl byste ochotný někam nezávazně zajít to zkonzultovat?
Zde případně možnosti:
http://www.nabertekurz.cz/
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/centrum-komplexni-pece-v-olomouckem-kraji/
Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozhodnul a jak se vše dál vyvíjí.
Přeji dostatek sil, MK