Jak skončit s pervitinem
Lukys2001
Už to budou skoro 3 roky co beru pervitin jednou v 15 letech když mi dealer nesl 7 koles=(Extáze rolls royce)
Tak po chvilce hovoření sním si vyndal mobil a sáček a rýsoval si čáru na mobilu , tak sem se porozhlédnul jestli někdo s party nekouká a šeptám na něj "to je piko ?" a on "JO" opět sem se podíval jestli někdo nekouká a říkám mu že ať mi postaví za kilo a po necelý minutě sem si řekl další za kilo ,, v ten večer sem se svěřil asi 3 lidem a všem 3 lidem sem slíbil že už nikdy ... bohužel jen o týden pozdějc na větší akci mimo moje město sem sáček se 4 extázema musel stratit cestou z vlakáče ke klubu nebo nevím .. Vzhledem k tomu že sem si musel dávat aspoň 3 éčka na ráz , sem na tý akci jenom seděl ze špatnou náladou spíš s nechutí tam vůbec bejt ,, asi kolem 3:30 ráno sem si všimnul staršího týpka tak kolem 30let co si to stavěl přímo na stole v klubu tak sem za ním příběh a říkám mu kámo ser na to jestli tě uviděj hlídači tak strašně dostaneš , jenže on mi odpověděl "Kámo mám v píči" , říkám ok ok a šel sem si sednout zpět v tom asi půl minuty co sem si sednul ho vidím jak na mě máva s ruličkou , ani sem asi neváhal a šel za ním , dal mi ruličku a předemnou čára tak za 500 tak sem to fouknul " poděkoval a oba jsme si všímali zase svýho .. při cestě po tý čáre ven na cígo sem chytnul kliku a najednou to bouchlo a asi od 3:30 do 5:30 sem se nezastavil , poté si pomatuju cestu domů i ty to jak sem si lehnul a ležel sem asi od 8:30 do 14:00 a prostě sem jen ležel a kolem tý 2h sem zabral konečně ,, Takový živý sny co sem měl to bylo najednu stranu hustý ale hrozně děsiví a natož že sem ty živí sny měl poprve to bylo ještě děsivější ,, když sem se vzbudil ještě v ten den večer tak sem byl tak zničený sotva sem se postavil na nohy .. PARDON ZA TEN DLOUHÝ TEXT tak to urychlím ...
po pár měsících sem každej den u někoho na bytě foukal aspoň půl g na mojí dřívější váhu sem to zvládal až na to že sem byl ze všeho vyplašenej a všude sem jen jezdil taxíkem ani krok venku, jenom tágem ,,A pak asi to osudový léto na bíláči byla to tam pecka byl sem schopnej si dát 0,7g najednou a to sem dělal každý 2-3hodiny proto to pak dopadlo tak že mi cizí týpek řekl "tyvole ty seš ten čtyřgram" já uplně vyplašenej sem uplně vykroutil trochu se zasmál a šel pryč ,, A TAKHLE to jede až do těd po tom létu sem zmírnil na 1,g denně ,, a před necelým rokem sem přišel o dealera co měl fakt kvalitu ,, poté co sem sním nebyl v kontaktu sem 7 dní nebral .. A ŘÍKÁM ŽE NIC HORŠÍHO NEŽ TĚCH 7 DNÍ BEZ TOHO NECHCI ZAŽÍT .. Po těch 7 dnech sem zkusil vzít a jako ani né poloviční kvalita než na to sem bral 24/7 po g víc denně , takže to byl docela šok , ,, ještě dodám že v těch 15 co to začalo tak sem neměl žádnu finanční problém protože když sem v pátek poprosil o 5000 tak sem jí dostal a v to léto sem jezdil na bíláč každý víkend s 10.000 takže sem nepotřeboval někde schánět peníze ,, ....Jenže teď už asi půl roku jedu 2kilo denně ale většinou 4kilo denně a stejně občas cítím nenasycenost po dalším sáčku .. A TOHLE UŽ MĚ NEBAVÍ ..... + Sem uplně na rozpadnutí ,, neustále mi buší srdce neskutečnou rychlostí kolikrát sem to musel rozdejchávat třeba půl hodiny přičemž sem půl hodiny ležel v křeči nemohl se hýbat nic + 24/7 mě nezkutečně páli na zádek v místěch ledvin ... A PROSTĚ TADY UŽ KONČI PRDEL ještě musím podotknout že vždycky sem jen šňupal a na jehly nechci přecházet ,, vyrůstal sem ve slušný rodině byl sem vedený ke sportu , a co je ze mě teĎ .. ještě abych si to píchal , to vůbec tvl..
Takže co mám dělat když moje první když otevřu oči je to že si musím dát čáru,,
Snad je ještě nějaká cesta ven ..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
cesta ven je vždycky, pokud o to budete opravdu stát.
Podle toho co popisujete, Vám organismus dává jasné signály, že to přestává být legrace a je třeba dát si trochu ,,voraz". Pokud se Vám samostatně nedaří delší dobu nebrat nebo dokonce s tím seknout, je na zvážení, zda si s tím nenechat zkrátka pomoc.
Život se závislostí nijak zvlášť snadný také není a utrpení, které závislá osoba prožívá, je mnohem komplikovanější než samotné vysazení, kterého se může mnohdy konzumující osoba zprvu obávat. Rozhodně bych doporučila, abyste si o všem, co se Vám honí hlavou, došel osobně popovídat a informoval se tak o možnostech, kterých byste případně mohl využít. Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a poté se sám svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý, kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Co Vy na to?
Pokud byste stál o kontakty, rádi Vám je pošleme, tak to zvažte a ozvěte se.
Doporučuji doplnit vitamíny a minerály, především vápník a hořčík.
MK