Skupina
Adam
Zdravím, vás jmenuji se Adam bydlim v praze původem jsem z ostravy před nějakou dobou jsem měl výstup z výkonu trestu a nějakou dobu se mi dařilo dobře než jsem začal jezdit do ostravy a tam bohužel se pokaždé sfetuji až to pěkné není. (V praze bydlim a daří se mi nefetovat vůbec) bohužel nedávno jsem byl opět v ostravě zase to dopadlo špatně. Tak mám dotaz existuje v praze nějaká skupinová sezení? chci s tím něco dělat jelikož si sám nevím rady. Bohužel nemůžu si dovolit jet někde na 3 měsíce jelikož musím chodit do práce. Tak jsem si myslel že bych mohl začít někam chodit a promluvit o tom s někým. S pozdravem xxxxx Adam

Odpověděl: Markéta Kordová
Adame, zdravím Vás,
dobře, že píšete.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všech pisatelů.
Zajistit si podporu, pokud se Vám abstinence ne vždy daří, je rozumné.
Zjišťovala jsem volnou kapacitu naší Adiktologické ambulance http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html, ale tam bohužel je v současné chvíli plno, pořadník čekatelů je naplněný cca na tří měsíce dopředu.
Další možností je Denní stacionář, ale nevím, jaké máte časové možnosti, jde o intenzivní ambulantní program, zde více informací: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html.
Vzhledem k tomu, že za sebou máte i výkon trestu, mohl byste se obrátit i na COKUZ, který se právě věnuje osobám, kteří mají nebo měli problém se zákonem, info zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-pro-osoby-v-konfliktu-se-zakonem-cokuz.html.
Nebo další možnost u spřízněné organizace Prev-Centrum:
https://www.prevcentrum.cz/nase-sluzby/pomoc-se-zavislosti/
https://www.prevcentrum.cz/nase-sluzby/pomoc-se-zavislosti/informace-o-sluzbach/ambulantni-pecet/
Mrkněte se na informace v odkazech, jsou tam i kontakty, zkuste to obvolat a domluvit se, kde by byl nástup možný co nejdříve. Pokud byste se potřeboval na něco doptat, neváhejte znovu ozvat.
Mějte se hezky, přeji, ať se daří!
MK