zácpa a křeče
sunset
Dlouhé roky jsem užívala z hypnotika, někdy i benzodiazepiny (denně 5hpnogenů a 3neuroly 1mg. Nyní jsem již dva roky na max 3hypnogeny rozdělené na dvě dávky před spaním a v noci po probuzení. K tomu Trittico .Beru na radu lékaře magnesium (křeče v nohou a silná zácpa).Můj dotaz zní kolik magnezia brát? Beru 800mg a nějak mi nezabírá. Děkuji

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
myslím, že bude lepší, když tohle proberete s vaším lékařem, protože jednak nejsem odbornice na léčbu svalových křečí, jednak neznám přesněji váš zdravotní stav. Denní dávky hořčíku při léčbě např. svalových křečí zapříčinených deficitem hořčíku můžou být až v řádech gramů za den (rozdělené ve více dávkách), ale mělo by jim předcházet vyšetření hladin hořčíku, aby nedošlo k předávkování.
Mám trochu nutkání vám také říci, že dlouhodobé užívání Z-hypnotik není ideální řešení nespavosti. Pokud by to bylo jen trochu možné, snažila bych se tomu vyhnout a nahradit Z-hypnotika nějakými jinými léky bez návykového potenciálu. Chápu, že na nich fungujete dlouho a že možná trochu straším, ale nedá mi to.
Přeji hodně zdaru, ať křeče povolí!
Kdyby vás ještě něco napadlo, určitě se ozvěte.
Zdraví
T.E.