Divoká puberta
Sovka
Dobrý den, pořád řeším a vůbec nevím na koho se obrátit. Před cca 17lety jsem měla dost divokou pubertu víkendové party kde jsme jeli v alkoholu a drogách, po kterých mám dodnes výčitky. Nikdy jsem nebyla závislá, nepotřebovala to, byla jsem zdravá a jsem zdravá,nyni ziju poklidný život nekouřím, nepiju prostě nic. Moje otázka zní jestli moje blbiny z mládi mají vliv na délku a kvalitu života?
Nebo jestli tělo se nějak zregeneruje. Vždy jsem měla krevní testy v pořádku, nikdy žádné zvýšené hodnoty nebyly. Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Sovko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nepíšete, v kolika letech, jaké, jak intenzivně, ani jak dlouho jste návykové užívala, byli bychom "moudřejší".
Po 17 letech by se tělo i psychika, pokud jste neměla nějaké problémy už před tím, při spokojeném životě, bezpečně zregenerovat. Píšete, že máte výsledky zdravotních vyšetření v pořádku, máte snad nějaký důvod k obavám a pochybám, o kterém nepíšete?
Jestli ne, zachovejte klid a žijte pokud možno zdravě, pak na délku a kvalitu života Vaše tehdejší užívání neblahý vliv mít nebude.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.