Můj detox
Sara
Dobrý den,moc děkuji za odpověď včera jsem napsala jenom krátkou zprávu protože zrovna prožívám ošklivou chřipku ;( u mě to začalo zhruba před třemi lety je mi 42 let a bylo to úplná náhoda. Stále jsem si říkala že to mám pod kontrolou ale najednou přicházeli takové životní ataky, hádky v rodině rozchod s partnerem přišla jsem o práci( odešla jsem sama na nemocenskou, v té době mě už přepadala paranoia že to každý o mě ví ) víc a víc jsem si uvědomovala že, tím ničím okolí kolem sebe a že jak si krásně myslím že jsem úplně stejna jako dřív tak oni vidí jak jsem se strašně změnila. Působilo mi to strašně špatně na psychiku. Ale byla jsem bohužel tak zaměstnaná a všichni po mně všechno jen chtěli a byly kolem mě strašně rozmazlený, že jsem prostě nestíhala tak jsem potom vždycky sáhla. Ale asi se ke mně dostávalo něco hodně naředěného protože moje psychika, šla hezky rychle z kopce.( Většinou sem to kouřila a jeden večer sem se předávkovala aniž bych si to předem uvědomovala, měla sem několik hodin vysokou horečku a balila se do studených zábalů, bylo to strašný ) Druhý dne sem věděla že chci z toho ven, někde sem četla, že když se to má zvládnout tak potřebuji osobu o kterou se budu moct opřít a v té době jsem zrovna někoho takového potkala. A i když bydlel daleko byli jsme spolu každý den na telefonu, je pravda že byly dny a ještě jsou někdy které jsem prostě proležela v posteli. Navštívila jsem i psychiatričku, vypadá to že spoustu mých psychických poruch mi vyvolal zrovna pervitin, byla jsem při něm i na dojezdech hodně zla. Teď se zase vše vrací pomalu do normálu s rodinou se zase bavím rozumím se s dětmi a dokonce bydlím s expartnerem který mi pomáhá a ví o tom mém kamarádovi, s kterým si stále voláme. Vím že jde o čas a vím že teď už to vydržím jen bych asi o tom potřebovala s někým mluvit. Děkuji že jste to četli, jinak jsem z Plzeňska. Zatím nashledanou a hezký Den.
PS: Bydlím jinde, nestýkám se s žádnými lidmi kteří berou a Vám děkuji, že jste napsali, že mám u Vás respekt.Ráda bych svým, mnohem obsáhlejším životním příběhem jednou někomu pomáhala.I vaše slova mě strašně pomohla.Diky 👍

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Sáro,
jsem ráda, že jste se ještě ozvala, také děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba nás vždy mile potěší.
Sama jste napsala, že je vše o čase, takže to prosím tak berte a buďte trpělivá. Popsala jste změny, kterými jste prošla a procházíte, je fajn, že si to uvědomujete. Také je pozitivní, že se vztahy s rodinou a blízkými vrací do normálu, s lidmi na drogách se nestýkáte...bezvadné!
Rádi Vás kdykoliv podpoříme, napsat můžete kdykoliv.
Pokud byste stála o osobní kontakt, v Plzni se můžete obrátit například sem:
Následná péče a doléčování
Sušická 75, Plzeň, 326 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377442669
Soňa Černá, DiS.
www: http://www.point14.cz
Následná péče a doléčování
Doudlevecká 71, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377 321 051
Ambulantní služby následné péče s pobytovou kapacitou.
Mgr. et Mgr. Michal Slivka
www: https://www.cppt.cz/nase-zarizeni/program-nasledne-pece
Anonymní alkoholici/narkomani
Místo setkání: Farní úřad Českobratrské církve, Němejcova 2, Plzeň
Zobrazit na mapě
Tel.: 775193339
Čas setkání: čtvrtek 19:00 h
aaplzen@seznam.cz
Mějte se hezky a brzo se uzdravte, MK