Můj detox
Sara
Dobrý den, jsem pevně rozhodnutá že už nechci pervitin ani vidět, je to 6 měsíců co jsem se ho nedotkla, bylo to dost těžké, ale stále je. Ráda bych věděla, jak zhruba dlouho může trvat myšlenka na něj a hlavně celková únava těla,jsem teď stále nemocná. Děkuji za odpověď.Sara

Odpověděl: Markéta Kordová
Sáro, zdravím Vás,
především gratuluji k rozhodnutí a abstinenci, šest měsíců vydržet je skvělé!
Netuším, jak dlouho a jak často jste pervitin užívala. Regenerace organismu a psychiky je trochu běh na dlouho trať, ale čím déle budete čistá, tím to bude lepší. Je třeba průběžně doplňovat vitamíny a minerály, především vápník a hořčík.
V tomto období s únavou a nachlazením bojuje většina, i lidé co drogy v minulosti nebrali, tím, že máte díky konzumacím oslabený imunitní systém, jste o to víc zřejmě náchylnější.
Nepíšete, zda jste to celé zvládla sama, nebo zda někam docházíte (?). Pokud ne, bylo by rozumné, zvážit, zda nějakou formu pomoci nevyužít. Mít někde možnost a prostor hovořit o tom co prožíváte, by Vám jistě pomohlo zvládat chutě, které se po nějaký čas ještě vrací a vracet budou. Možná byste lépe rozuměla tomu, co se s Vámi děje, lépe se orientovala v pocitech, potřebách, posílila se ve zvládání stresových a rizikových situací, atd.
Věřím, že byste se pak celkově cítila lépe...neuvažovala jste o této možnosti? A byla by pro Vás přijatelná?
Budu ráda, když se ještě ozvete!
Držím palce, máte můj respekt, MK