Erekce
Kara
Zdravím a děkuji Vám za odpověď.
Ano, já osobně s drogami problém nemám.
Přítele miluji, je fajn, nerada bych o něho přišla. V abstinenci ho podporuji seč to jde. Děkuji za návrh odborné pomoci.
Jen mám teď menší dilema, zda mu "povolit" styk s bývalými přáteli. Nechci mu nic zakazovat, protože jak je známo, zakázané nejvíce chutná. Sice mi tvrdí, že oni nehuli, ale....
Ještě jednou děkuji za Váš čas a podporu.

Odpověděl: Amrit Sen
Karo, opět zdravím,
díky za doplnění předchozího dotazu. Jak jsem psal, odbornou podporu a pomoc potřebujete v tomto čase i Vy, možná především Vy. Při osobní konzultaci se dozvíte více, například, jak přítele v abstinenci podpořit, ale zůstat sama sebou, žit vlastní život, nikoli ten jeho. To neznamená, že nemůžete mít život společný, ale domnívat se, že něco vyřešíte zákazy, by bylo velmi naivní.
Psala jste, že přítel týden neužil marihuanu a že se pokouší abstinovat, mám tomu rozumět, že se mu daří, nebo spíš nedaří?
Co ale můžete, je stanovit si a následně s partnerem ujasnit a dohodnout mantinely, za které se nenecháte zatlačit, také co bude při jejich porušení následovat a jak po jejich případném porušení dodržet, co jste sama od sebe chtěla. S tím vším i dalším, Vám odborníci mohou pomoci.
Změna přátel, se kterými uživatel trávil čas, je, máte pravdu, nutná, ale nikoli snadná. Jak na to, se přítel dozví rovněž od odborníků, které může vyhledat, jinak existuje vysoké riziko, že se k užívání spíš dříve, než později, vrátí.
Ukázaná platí, co tím myslím, že zatím se na rozdíl od partnera aktivně zajímáte a stáráte Vy, což hovoří o tom, že byste měla vyvíjet aktivitu především pro Vaši spokojenost a vlastní štěstí, bez přílišného ohledu na to, jaký vývoj bude mít abstinence přítele, rozumíme si?
Nabídku dalších kontaktů, pokud jste mimopražští, jste nevyužila, jestli jste z Prahy, přikládám kontakt na svépomocné společenství vzájemně se podporujících uzdravujících se a uzdravených
NA - Anonymních Narkomanů:
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen